תקציב המדינה הונח על שולחן הח"כים, ולראשונה בפורמט דיגיטלי

איתי גדסי 1 Comment on תקציב המדינה הונח על שולחן הח"כים, ולראשונה בפורמט דיגיטלי

בנוסף לכך, יועלה קישור מאתר הכנסת לאתר משרד האוצר, לכל מי שירצה לעיין בספר התקציב ברשת. בוודאי שאם יהיה חבר כנסת זה או אחר שירצה לקבל את התקציב מודפס, יוכל לעשות זאת.

צילום: דוברות הכנסת יצחק הררי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין הודיע במליאת הכנסת כי תקציב המדינה לשנתיים הקרובות הונח על שולחנם של חברי הכנסת, והפעם לראשונה – בפורמט דיגיטלי.

אדלשטיין אמר לחברי הכנסת: "בשעה זו הונחו על שולחנכם ספרי התקציב לשנתיים הקרובות, אך הפעם- יש גם חידוש מרענן: בשונה מהשנים הקודמות, כחלק מפרויקט "כנסת ירוקה" – הונחו הפעם רוב ספרי התקציב בפורמט דיגיטלי. כך שבמקום מאות הארגזים עם חוברות התקציב, המוכרות לנו מאז ומתמיד, העביר האוצר לכנסת ששים עותקים מודפסים בלבד, והשאר הועלו ל"דיסק און קי", או בשמו העברי: החסן נייד, המחולק לכל חברות וחברי הכנסת.

בנוסף לכך, יועלה קישור מאתר הכנסת לאתר משרד האוצר, לכל מי שירצה לעיין בספר התקציב ברשת. בוודאי שאם יהיה חבר כנסת זה או אחר שירצה לקבל את התקציב מודפס, יוכל לעשות זאת.

צעד זה הוא חלק מהתפיסה הסביבתית המתקדמת שהכנסת רואה לנגד עיניה בעדיפות גבוהה בשנים האחרונות, במסגרתו גם עברנו בין היתר לשימוש בנייר ממוחזר ולשימוש בטאבלטים, בנשיאות ובחלק מהוועדות.

אני מודה לשותפיי לקידום היוזמות הללו – למנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ' ולמזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורביץ. אני משוכנע שדרך זו מנגישה את התקציב באופן שהוא ידידותי הן לחברי הכנסת והן לסביבה, וכולנו יוצאים נשכרים."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אהו פונים ליו"ר וועדת הכספים הרב גפני, ליו"ר סיעת יהדות התורה ליצמן, ולכל חברי הכנסת החרדים, אל תתנו לתקציב המדינה לעבור!
    כל הזמן משרד האוצר מכניסים לנו עזים שתוקעים אותנו בחינוך ובדיור ואחרי זה "כפשרה" מוציאים איזה חצי עז
    אז בואו נתבונן בעז הבא

    בערב החג הודיעה מאיה ניאזוב האחראית על תקנים והצטיידות למוסדות המוכש"ר על ביטול התקנים
    של שעות תמרוץ וטיפוח אלו לשנת הלימודים התשע"ז ומדובר בקרוב ל-20% מהתקצוב לכל מוסד חינוך חרדי!
    לטענתה לפי מה שכתבה בתקנט זה בעקבות כך שמשרד האוצר לא מעביר את התקציב עבור שעות אלו למשרד החינוך
    מדובר בחוצפה האדירה ועברינות של גברת ניאזוב והממונים עליה שבאה לידי ביטוי במכתבה הואיל ולפי הודעתה היא על מוסדות החינוך (חרדים בעיקר כמובן) בעוד שלא ניתן לפטר עובדי הוראה על פי חוק כבר אחר חודש מאי משנה שעברה להמנע מקשרי העסקה עם עובדי ההוראה המשובצים על סמך שעות תקן אלו, כך ממצב שלפני תקופת פירון שעות אלו היו חלק אינטגרלי מתקצוב המוכש"ר, לפתע הפכו המוסדות לבני ערובה בידי משרד החינוך וככלף מיקוח להוצאת תקציבים ממשרד האוצר
    מלבד זה שאנו דורשים את פיטוריה לאלתר של גברת חצופה זו, אנו מפנים בקשתנו מהחכי"ם החרדים
    ,לנער את הממונה על התקציבים במשרד האוצר ויכבד את ההסכמים הקואליציוניים וכל הסיכומים שאחריהם ולשחרר לאלתר את התקציב עבור שעות אלו, מדובר באלפי עובדי הוראה שהחל מעתה לא יוכלו המוסדות לעמוד בתנאי עבודתם הנדרשים על פי חוק! וכן בלמעלה משלושים אלף תלמידים!!! שכעת סובלים מפחות הקצאת משאבים בסיסיים עבורם!!!
    אחרי שבע"ה (מקווים) שיוציאו את העז הזו , אסור לתת לתקציב במדינה לעבור לפני שנראה החלטת שירדו כבר לביצוע בעניין הדיור לחרדים ובעניין תקצוב המוסדות החרדים בשיעור 75% מהסל המלא כפי שנכתב בהסכמים הקואלציוניים, ולא לפי חישוב מהסל המקוצץ
    לדעתנו החכי"ם החרדים טועים כם כחלון ולא מזהים את הניכור שלו לחרדים שמזיקה לא פחות מהשנאה המחוייכת של לפיד
    אנא עצרו את האיש הזה וקראו לו לסדר דחוף!